пятница, 30 июня 2017 г.

დღე მესამე

მესამე  დღეს შევისწავლეთ ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით მაღალი სააზროვნო ზმნების გამოყენებით,პროექტში სტანდარტის სწორად დასმა.პროექტის გეგმაში სტანდარტის შეტანა და სტანდარტიდან გამომდინარე პროექტის სასწავლო მიზნენებისა და შედეგების დაწერა.ასევე გუგლში სტანდარტის მოძიება და კონტროლ ფ -ით საძიებელი მასალის პოვნა ,რომელიც გავიმეორედ რადგან მეორე დღეს გვქონდა შესწავლილი.განვიხილეთ საკვანძო კითხვების მნიშვნელობა,ზიგადი და თემატური კითხვები

4 комментария:

  1. ირმა მე მომეწონა შენირეფლექსია ყველაფერი დაწვრილებით გაქვს დაწერილი მეც გავითვალისწინებ ჩემს რეფლექსიაში სამომავლოდ.

    ОтветитьУдалить
  2. ირმა კარგია, რომ აქტივობები გაქვს ჩამოწერილი, ტრენინგის დასრულების შემდეგ გადაიკითხავ და გაგახსენდება, რა ისწავლე. მიზნების ჩამოყალიბების შესახებ გახსოვს რას უნდა მიაქციო ყურადღება?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მადლობა ქალბატონო მანანა კომენტარისთვის.მემგონი მახსოვს ,როგორ ვახდენ მიზნების ჩამოყალიბებას ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.ამავ დროულად უნდა შევარჩიო ისეთი სტანდარტები შედეგები/ინდიკატორები, რომლებიც 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და აზროვნების ზედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ-ჩვევებს აერთიანებს სასწავლო თემატიკასთან.

      Удалить
  3. ძალიან კარგია, ასე კარგად რომ გახსოვს, თან იგრძნობა რომ ვიუვერშიც წაკითხული გაქვს შესაბამისი მასალა.

    ОтветитьУдалить